Jak zamówić proof-a w e-sklep dobrykolor.

e-sklep dobrykolor jest prosty w obsłudze. Proof cyfrowy wykonujemy z plików zapisanych w następujących formatach graficznych *.pdf, *.eps, *.ps, *.prn, *.tif, *.jpg. Zamawiamy wydruk korzystając ze sklepu internetowego. Po zalogowaniu do systemu, przechodzimy do strony sklepu. Wybieramy rodzaj papieru, format wydruku, następnie ustawiamy poniższe opcje:

Po zaakceptowaniu zamówienia przechodzimy do zakładki „Wybierz sposób płatności”. Dla stałych klientów proponujemy wybór opcji „Przelew bankowy”. W przypadku nowych Klientów lub Klientów, którzy zamawiają wydruki sporadycznie polecamy płatność paypal lub gotówka za pobraniem.

Pliki do wydrukowania proofa cyfrowego można przesłać do nas przy użyciu poczty e-mail na adres biuro@dobrykolor.pl, podając w tytule e-mail numer zamówienia. Jest też opcja bezpośredniego przesłania plików przez stronę sklepu. Aby z niej skorzystać, należy:

  • do zamówienia dodać „Produkt polecany UPLOAD”;
  • w przypadku większej liczby plików należy powtórnie wybrać tę opcję.

Po zmianie statusu zamówienia na „W trakcie realizacji”, na karcie zamówienia w e-sklep dobrykolor pojawi się opcja „prześlij plik”. Ilość możliwych do przesłania plików zgodna jest z ilością zamówionych produktów UPLOAD.

Wydrukowany proof cyfrowy przesyłamy zgodnie z wybraną opcją sposobu wysyłki. Mogą również przysłać do nas Państwo swoją firmę kurierską.

W razie wątpliwości lub pytań zparaszamy do bezpośredniego kontaktu z nami!